بهترین ها

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:08

نيمه تاريک متاورس و ريسک سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي آن

s9_ycjh.jpg

 

در انتظار آمدن تاورس نباشيد؛ زيرا در حال حاضر اينجاست و وجود دارد. بدين ترتيب تاثير آن بر حريم خصوصي خود و اينکه به چه شکل تمرکز زدايي مي‌تواند کمک کند نگاه مي‌کنيم.

نبايد دنياي متاورس را به عنوان يک دنياي مجازي که در آن کار مي‌کنيم، معاشرت و خريد مي‌کنيم، ديد. در عوض مي‌توان آن را نقطه‌اي از سال 2020 و شيوع ويروس کرونا دانست؛ درست زماني که دنياي ديجيتال به اندازه دنياي فيزيکي اهميت پيدا کرد.

اما اين نکته بديهي است که دنياي فيزيکي هميشه برتر از دنياي ديجيتالي است.

اهميت دنياي مجازي روز به روز بيشتر مي‌شود. همچنين بسياري از جلسات کاري به صورت مجازي برگزار مي‌شود، افراد مشغول خريد و فروش املاک مجازي هستند و کودکان با دوستان خود نيز در Fortnite  و Roblox سرگرم هستند.

همان‌طور که منابع و دنياي ديجيتالي براي ما حياتي‌تر و مهم‌تر مي‌شوند؛از طرفي با يکديگر به شدت مرتبط و هماهنگ مي‌شوند. گرچه هنوز به نقطه‌اي نرسيده‌ايم که همه چيز در يک حساب کاربري واحد، يکپارچه شود، اما مي‌توانيم ببينيم که کارها بر اساس آنچه قبلاً اتفاق افتاده به کجا مي‌روند؛ به‌ويژه زماني که صحبت از استفاده از حساب‌هاي فيس‌بوک و گوگل به عنوان دروازه‌اي به پلتفرم‌هاي مختلف مي‌شود.

بسياري از نگراني‌هاي حال حاضر جهت حريم خصوصي ديجيتال امروزي، مانند سرقت هويت، دزديده شدن اطلاعات شخصي و تبليغات هدفمند را مي‌توان در پيشرفت فيس بوک مشاهده کرد. اين موضوع به افراد انگيزه کافي براي ثبت‌نام با نام واقعي خود مي‌داد.

اين تغيير ما را براي آينده‌اي آماده مي‌کند که در آن، هر شخصي که وارد دنياي متاورس مي‌شود؛ مي‌تواند توسط افراد ديگر و حتي سرويسهاي ارائه دهنده خدمات کنترل شود. به عنوان مثال اگر آن فرد مقررات را رعايت نکند از پلتفرم خارج مي‌شود.

ريسک سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي متاورس

چين پس از ممنوعيت معاملات و استخراج ارزهاي ديجيتال، نگراني بعدي اين دولت پيرامون کلاهبرداري‌هاي پروژه‌هاي متاورس است.

کميسيون نظارت بر بانکداري و بيمه کشور چين يک اخطاريه براي عموم مردم پيرامون کلاهبرداري پروژه‌هاي متاورس منتشر کرد. در طي اين بيانيه به افزايش محبوبيت متاورس و جلب توجه آن براي کلاهبردارها و سرقت سرمايه‌هاي مردم با نام پروژه‌هاي متاورسي نيز اشاره کرد.

در طي اين اخطاريه، چهار روش مختلف کلاهبرداري و سواستفاده در متاورس شرح داده شده است. رايج ترين روش کلاهبرداري شامل قول پروژه براي ارائه سيستم‌هايي با تکنولوژي بالا مثل پشتيباني از هوش مصنوعي و واقعيت مجازي مي‌شود. اين پروژه‌ها با قول سودهاي کلان سرمايه گذاران را گول مي‌زنند ولي سپس کلاهبرداران با سرمايه‌هاي جمع شده نيز فرار مي‌کنند.

روش بعدي کلاهبرداري با نام متاورس، پروژه‌هاي بلاکچيني Play-to-Ea يا P2E است. کلاهبرداران با قول سودهاي کلان براي سرمايه گذاري در توکن بومي يک بازي، بعد از رسيدن به هدفي مشخص با سرمايه افراد فرار مي‌کنند.

ديگر روشي که سارقان سايبري سرمايه مردم را به تاراج مي‌برند، افزايش هجمه‌هاي تبليغاتي براي خريد زمين در دنياي متاورس است.

اداره ميان سازماني حذف پروژه‌هاي غير قانوني، از عموم مردم درخواست کرده که آگاهي خود نسبت به اين حوزه را افزايش دهند و هرگونه فعاليت مشکوک را به اين اداره نيز گزارش دهند.

اما دولت چين با وجود ممنوعيت کامل استخراج و استفاده از ارزهاي ديجيتال، نسبت به پروژه‌هاي توکن غير مثلي و متاورس انعطاف بيشتري نشان داده است. به همين جهت چندين غول تکنولوژيک مانندTencent و Huawei و Alibaba شروع به ثبت علامت تجاري خود در متاورس کرده‌اند. همچنين شانگهاي نيز با يک برنامه توسعه پنج ساله قصد افزايش خدمات عمومي بلاکچين و متاورس دارد.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 302 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:23

سير تا پياز مطب هوشمند

 

 

مطب هوشمند از زير مجموعه هاي ساختمان هوشمند است. ساعات کاري کوتاه در طول روز چالش هايي را براي کاربران به وجود مي آورد. مطب هوشمند اين چالش ها را برطرف مي کند

 

 

مطب هوشمند يکي از زيرمجموعه هاي ساختمان هوشمند است. نقش سلامتي و بهداشت در زندگي امروز انسان غيرقابل انکار است. بالارفتن ميانگين سن جامعه ياپيري جمعيت در کنار کاهش تولد و بيماري هاي نوظهوري مانند کرونا اهميت اين مقوله را در زندگي بشر بيش از پيش نمايان کرده است. بخش اعظم حفظ سلامت جامعه با اقدامات پيشگيرانه و بهداشتي به ثمر مي رسد. خط دوم حفظ سلامت جامعه، مراکز درماني هستند.

از جمله مراکز درماني مهم مي توان به مطب پزشکان اشاره کرد. مطب هوشمند امکاناتي را براي پزشک و بيماران فراهم مي کند که رفاه آن ها را افزايش خواهد داد. سيستم مورد استفاده و شرکت توليد کننده تجهيزات  تعيين کننده امکانات قابل ارائه هستند. عوامل ديگري مانند بودجه هوشمند سازي و زيرساخت پروژه نيز مي توانند بر امکانات مطب هوشمند اثر گذار باشند.

مطب هوشمند

براساس تعريف ارايه شده درباره خانه هوشمند، اين مکان ها امکان کنترل بخش هاي مختلف از طريق موبايل را براي کاربر فراهم مي کنند. مطب هوشمند يکي از زير مجموعه هاي خانه (ساختمان) هوشمند است. در اين مطب ها کنترل کليه بخش ها از طريق اپليکيشن خانه هوشمند انجام مي شود.

 

امکان تعيين سطوح دسترسي براي پزشک، دستيار و … در کنار زمانبندي، کاهش مصرف انرژي، تعريف سناريوهاي مختلف از جمله امکاناتي است که اغلب سيستم هاي هوشمند براي کاربران فراهمي مي کنند.

امکانات قابل ارائه در يک مطب هوشمند

زيرساخت موجود، شرکت توليد کننده و بودجه در نظر گرفته شده  محدوديت هايي را براي سيستم هوشمند به وجود مي آورند. بدون در نظر گرفتن محدوديت ها امکانات زير در يک مطب هوشمند قابل ارائه هستند. ذکر اين نکته ضروري است که برخي امکانات وابسته به کاربري مطب (از نظر نوع دستگاه هاي تخصصي مورد استفاده) ممکن است متغير باشد.

  • کنترل هوشمند سيستم هاي سرمايش و گرمايش
  • کنترل هوشمند تردد
  • کنترل هوشمند روشنايي
  • پريز هوشمند
  • سيستم امنيتي هوشمند
  • درب باز کن هوشمند
  • نورپردازي هوشمند
  • و

با بهره گيري از اين امکانات علاوه بر رفاه بيشتر پزشک و مراجعان، شاهد کاهش چشمگير مصرف انرژي خواهيد بود. اين امکانات علاوه بر مطب هوشمند در آزمايشگاه هوشمند، مراکز تصويربرداري هوشمند، داروخانه هوشمند و ساير مکان هاي مرتبط با حوزه بهداشت و درمان نيز قابل ازائه هستند.

سيستم امنيتي و حفاظتي چيست    فروشگاه خانه هوشمند     اسمارت سکيوريتي      شهر هوشمند

 

تجهيزات هوشمند سازي مطب

هر يک از امکانات ياد شده براي مطب هوشمند به وسيله تجهيزات متفاوتي ارائه مي شوند. به عنوان مثال براي کنترل تجهيزات روشنايي مي توان از کليد لمسي هوشمند استفاده کرد. کنترل هوشمند دما توسط ترموستات هوشمند انجام مي شود. نورپردازي هوشمند به کمک ماژول نورپردازي هوشمند و ساير امکانات ياد شدهخ اغلب به وسيله رله هوشمند ارائه مي شوند.

تعريف سناريو و زمانبندي عملکرد تجهيزات از طريق اپليکيشن انجام مي شود. البته سخت افزار مورد استفاده در مطب هوشمند بايد قابليت اجراي سناريوها را داشته باشد. بنابراين تعريف سناريو و زمانبندي يکي از امکانات مجموعه مطب هوشمند است.

نمونه سناريوهاي مطب هوشمند

يکي از جذاب ترين بخش هاي خانه هوشمند امکان تعريف سناريو است. منظور از سناريو مجموعه عملياتي است که به صورت منظم و برنامه ريزي شده پشت سرهم انجام مي شوند. يکبار لمس صفحه موبايل کافي است تا مجموعه اي از عمليات مورد نظر شما به اجرا در بيايند. در ادامه به بررسي چند نمونه از سناريوهاي مطب هوشمند مي پردازيم.

سناريو آغاز فعاليت

يکي از چالش هاي هميشگي مطب ها و ساختمان هايي که در طول روز چند ساعت فعال هستند، تنظيم دماي مطلوب است. به عنوان مثال ساختماني که به مدت 20 ساعت سيستم هاي تهويه آن خاموش بوده اند قطعا هوا و دماي مناسبي ندارد.

يکي از راهکارهاي غلبه بر اين مشکل روشن گذاشتن سيستم هاي سرمايش و گرمايش به صورت مداوم است. اين روش علاوه بر افزايش سرسام آور هزينه هاي مصرف انرژي و آلودگي محيط زيست، چالش هاي ايمني نيز ميتواند داشته باشد.

راهکار غلبه بر اين چالش روشن کردن سيستم هاي سرمايش و گرمايش قبل از آغاز به کار مطب است. در صورت استفاده از مطب هوشمند اين چالش براي هميشه حل خواهد شد. شما مي توانيد به راحتي و به کمک موبايل در هر لحظه دستگاه هاي مورد نظر را روشن و خاموش کنيد. اما قسمت جذاب ماجرا از اينجا آغاز مي شود.

پس از نصب و راه اندازي سيستم هوشمند وارد اپليکيشن شويد و يک سناريوي ورود تعريف کنيد. اين سناريو مي تواند به دو صورت زمانبندي شده و يا دستي اجرا شود. سناريوي ورود مي تواند شامل موارد زير باشد:

  • روشن شدن سيستم هاي سرمايش و گرمايش
  • روشن شدن چاي ساز يا قهوه جوش
  • کنار رفتن پرده ها
  • روشن شدن نور داخلي تابلو مطب
  • روشن شدن آب سردکن
  • روشن شدن دستگاه هاي پزشکي که براي شروع به کار نياز به گرم شدن دارند
  • و

همه اين فرآيندها با يکبار لمس صفحه موبايل و اجراي سناريوي ورود انجام خواهند شد. در صورتي که امکان زمانبندي براي مطب هوشمند تعريف شده باشد، با يک برنامه ريزي زماني، سناريوي مورد نظر هر روز در زمان مشخص اجرا خواهد شد.

سناريوي خروج از مطب

اصولا هنگام خروج از منزل يا محل کار، کارهايي را به صورت روتين انجام مي دهيم. خاموش کردن لامپ ها، باز کردن پرده ها و چک کردن خاموش بودن وسايل برقي از اين دسته هستند. با تعريف يک سناريوي خروج براي مطب هوشمند مي توانيد اين کارها را نيز به راحتي با يک بار لمس صفحه موبايل انجام دهيد. اين سناريو را نيز مي توانيد به صورت زمانبندي شده اجرا کنيد.

البته در صورتي که هر روز سر يک ساعت مشخص مطب هوشمند خود را ترک خواهيد کرد.

به نظر شما چه سناريوي جذاب ديگري مي توان در اين مطب تعريف کرد؟

 

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 174 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:14

راديو وايرلس ها در دوربين مداربسته

طراحي ، نصب و راه اندازي سيستم هاي نظارت تصويري ( دوربين مداربسته ) مي تواند داراي چالش هايي باشد ، يکي از اين چالش ها مسافت سيم کشي مي باشد .
براي مثال اگر دوربيني از دستگاه مرکزي ( Server – NVR) فاصله ي يک کيلومتري داشته باشد ، امکان سيم کشي وجود ندارد ، حال تصور فرمائيد اين فاصله به ??km يا ??km و يا بيشتر ارتفاع يابد ، چگونه مي توان اين مشکل را مرتفع ساخت ؟
راه حل استفاده از راديو وايرلس ها مي باشد و در اين مقاله به بحث و بررسي انواع راديو وايرلس ها (تجهيزات شبکه بيسيم) خواهيم پرداخت .

 

نحوه کارکرد ارتباطات راديويي در سيستم هاي دوربين مداربسته

در صورتي که بخواهيد از طريق بستر شبکه ، بصورت بي سيم دوربيني را نصب کنيد ، مي بايست از دوربين هاي تحت شبکه استفاده نماييد .
دوربين و NVR را به يک دستگاه فرستنده و گيرنده متصل نماييد که در ادامه توضيحات بيشتري ارائه خواهد شد .

انواع ارتباطات

? P2P

در اين حالت راديو ها به صورت نظير به نظير متصل مي شوند و راديوي سومي نمي تواند به شکل شبکه اضافه شود .

 

? P2mP

در اين نوع از ارتباطات يک راديو به عنوان اکسس پوينت و ساير راديوها به عنوان استيشن نصب خواهند شد .

توصيه مي شود از راديو وايرلس هاي داراي گارانتي اصلي استفاده نماييد تا در صورت بروز خرابي دچار مشکل نشويد .
همچنين براي نصب راديو وايرلس ها مي بايست مجوز از سازمان تنظيم مقررات راديويي تهيه نماييد .

 

 

نحوه نصب راديو وايرلس ها

براي نصب راديو وايرلس ها موارد متعددي بايد بررسي شوند که به چند مورد از آنها اشاره خواهد شد .

? باند فرکانس

براي اتصال دو راديو وايرلس هر دو سمت مي بايست داراي يک باند کار ي باشند که در تکنولوژي  wifi دو باند ?.? و ?.? وجود دارد .

? فاصله

براي انتخاب راديو وايرلس مناسب ، فاصله بسيار مهم مي باشد و بايد از راديويي استفاده نماييد که داراي آنتن با برد مناسب باشد .

? زاويه ي تابش

هر آنتن داراي زاويه تابشي مي باشد که آنتن نظير آن بايد در اين زاويه قرار بگيرد .

? پهناي باند
در نظر داشته باشيد قبل از انتخاب راديو وايرلس يکي ديگر از مواردي که بايد رعايت گردد ميزان پهناي مورد نياز مي باشد .
براي محاسبه ي پهناي باند نرم افزار هاي متعددي وجود دارد که مي توانيد در همين سايت دانلود و پهناي باند مورد نياز را محاسبه نماييد .

? فرکانس
براي داشتن يک لينک پايدار مي بايست از فرکانسي استفاده شود که کمتر اشغال باشد .

همچنين مواردي مانند سطح نويز ، ارتفاع و … نيز براي داشتن لينک وايرلس مهم مي باشند که در مقالاتي که در آينده تاليف خواهد شد به آن ها نيز خواهيم پرداخت .

راديو وايرلس چيست ؟

راديو وايرلس دستگاهي است که مي تواند اطلاعات را مدوله و به بسته هاي انتقالي تبديل نمايد براي مثال شرکت ميکروتيک توليد کننده ي راديو وايرلس هايي مانند Netmetal 5 مي باشد .

 

آنتن چيست ؟

آنتن وسيله اي است که مي تواند اطلاعات و بسته هاي توليد شده توسط راديو را مخابره نمايد .

 

انواع آنتن ها:

 

?- Flat
اين دسته از آنتن ها زاويه تابش تا ?? درجه را دارند .

?- Omni
اين آنتن ها زاويه تابش ??? درجه دارند و براي اکسس پوينت ها بسيار مناسب مي باشند .

?- Sector
آنتن هايي هستند که زاويه ي تابش ??? درجه دارند و براي دکل هاي مخابراتي مناسب مي باشند .

نتيجه گيري

استفاده از راديو وايرلس ها و ارتباطات بي سيم در سيستم هاي مداربسته در سال هاي اخير رواج بسياري يافته و استفاده از اين تکنولوژي در صورتي که تمامي اصول نصب و پيکربندي رعايت شود و بسيار مناسب و کاربردي مي باشد .

https://ello.co/jack_studies_sneakers/post/eoijuwxyqae8cdu1ba0sqa

https://vk.com/id678874755?w=wall678874755_1334%2Fall

https://www.gatesofantares.com/activity/p/1613334/

https://checkpointforarts.com/activity/p/807702/

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 206 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:19

مروري کامل بر توضيحات متا

توضيحات متا چيست؟ توضيحات متا عبارت کوچکي است که در زير وب سايت شما در SERP ظاهر مي شود که حاوي اطلاعاتي در مورد صفحه شما است. اين طراحي شده است تا خلاصه‌اي از محتواي صفحه شما را در اختيار کاربران قرار دهد تا کاربران بدانند آيا صفحه به سؤال آنها پاسخ مي‌دهد يا خير. به طور سنتي، طول توضيحات متا حداکثر به 155 کاراکتر مي‌رسد، به استثناي دوره‌هاي آزمايشي، مانند زماني که Google به طور موقت طول توضيحات متا را تا 320 نويسه افزايش داد.

 

توضيحات متا چيست؟

 

چرا بايد به طول توضيحات متا اهميت بدهم؟

مهم است که در محدوده کاراکتر در طول توضيحات متا باقي بمانيد  سئو سايت اصفهان تا قسمتي از توضيحات شما توسط موتور جستجو قطع نشود و در SERP ناقص ظاهر شود. ماندن در طول توضيحات متا به جلب توجه بهتر مصرف کنندگان کمک مي کند.

 

آيا توضيحات متا اهميتي دارد؟

آره. توضيحات متا يک ابزار ارزشمند هم براي کاربران و هم براي موتور جستجو در مورد مديريت سئو است. هنگامي که صفحه در SERP ظاهر مي شود، کاربران آن را اسکن مي کنند تا ببينند آيا به درخواست آنها پاسخ مي دهد يا خير. يک توصيف با کيفيت مي تواند تأثير مثبتي بر تعداد افرادي که از طريق سايت شما کليک مي کنند داشته باشد. به نوبه خود، اين مي تواند ترافيک و تعامل شما را افزايش دهد و رتبه شما را در SERP بهبود بخشد.

 

چگونه توضيحات متا را مي نويسيم؟

در اينجا يک تفکيک پنج مرحله اي، بر اساس توصيه ها و پيشنهاداتي است که گوگل در دستورالعمل هاي وب مستر خود بيان کرده است، در مورد چگونگي نوشتن توضيحات موثر که به رشد CTR شما از ليست هاي شما در SERP و تبديل شدن به يک متخصص در SEO کمک مي کند.

 

دقت و کيفيت

نگراني اوليه براي توصيف کيفيت هميشه دقت است. خلاصه بايد به درستي محتوا را توصيف کند و انگيزه اي را براي کاربران ايجاد کند تا روي اين پيوند خاص کليک کنند. به خاطر داشته باشيد که درست مانند بقيه مطالب شما، پر کردن کلمات کليدي يا استفاده از فهرستي از کلمات کليدي، زمينه يا اطلاعات مفيد کمي را براي کاربر فراهم مي کند. اين يک تجربه کاربري ضعيف ايجاد مي کند و باعث تشويق کليک نمي شود. توضيحات متا بايد قطعه هايي از محتواي با کيفيت بالا باشد.

 

. محدوديت شخصيت

مهمترين متن را نزديک ابتداي تگ توضيحات قرار دهيد. گوگل محدوديت کاراکتري را براي طول توضيحات متا تعيين نمي کند، اما تعداد کاراکترهاي نمايش داده شده براي کاربران در SERP را محدود مي کند. بهترين روش اين است که طول توضيحات متا را بين 120-150 کاراکتر نگه داريد. اين تضمين مي کند که کل توضيحات شما هم روي دسکتاپ و هم در تلفن همراه ظاهر مي شود.

 

 

 

قوام و اصالت

از آنجايي که توضيحات متا هميشه براي کاربران نمايش داده نمي شود، صاحبان سايت تمايل دارند اهميت آنها را ناديده بگيرند. به خصوص در حال حاضر از آنجايي که DMOZ ديگر نقشي در اين فرآيند نخواهد داشت، برندها بايد اطمينان حاصل کنند که هر صفحه داراي توضيحات منحصر به فرد و با کيفيت است، به خصوص براي صفحاتي که متن روي آنها وجود ندارد. توضيحات يکسان نبايد در چندين صفحه وب سايت استفاده شود. هر صفحه از محتوا چيزهاي متفاوتي را براي کاربر ارائه مي دهد، بنابراين توضيحات متا بايد به طور مشابه منحصر به فرد باشد و آنچه که صفحه را مهم و مرتبط مي کند، بيان کند.

 

از دعوت به اقدام استفاده کنيد

توضيح را به عنوان متن اصلي در يک آگهي جستجو در نظر بگيريد. آنچه را که صفحه ارائه مي دهد توصيف کنيد و سپس از کلمات زبان عملي استفاده کنيد، مانند «آموزش چگونه…»، «کشف چگونه…»، «درباره... بخوانيد»، «از مزيت استفاده کنيد...»، «ثبت نام براي يک دوره آزمايشي رايگان…» .

 

دستورالعمل هاي روبات ها در صورت نياز

از آنجايي که DMOZ ديگر عملياتي نيست، دستورالعمل روبات هاي NOODP ديگر استفاده نخواهد شد. با اين حال، گوگل همچنان به صاحبان سايت اجازه مي دهد تا اگر مي خواهند از نمايش هر نوع قطعه اي در SERP توسط موتور جستجو جلوگيري کنند، از دستورالعمل روبات هاي "nosnippet" استفاده کنند. اين باعث مي شود که نتيجه فقط عنوان را نشان دهد. تکه هايي که در زير لينک هاي وب سايت شما در SERP ظاهر مي شوند، نقش مهمي در ايجاد توجه و ترافيک براي وب سايت شما دارند. آنها ارتباط شما را با خوانندگان احتمالي نشان مي دهند.

 

توضيحات متا مي‌تواند تأثير قوي بر روي اينکه آيا افراد از طريق نتيجه SERP شما روي محتواي شما کليک مي‌کنند يا خير، داشته باشد. براي ايجاد توضيحاتي کار کنيد که الهام بخش و مجذوب کاربر باشد به طوري که او تمايل داشته باشد کليک کند و ببيند چه چيز ديگري ممکن است در مورد موضوع بگوييد.

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinteet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:44

بازاريابي وابسته چيست (و چگونه شروع کنيم)

بازاريابي وابسته در سال 2021 چيست؟

به نظر ايده آل است، اينطور نيست؟ شما يک وب سايت راه اندازي مي کنيد، چند لينک وابسته اضافه مي کنيد و شروع به کسب درآمد غيرفعال مي کنيد که هميشه آرزويش را داشتيد.

بسياري از وبلاگ نويسان از اين راه درآمد بالايي دارند. به عنوان مثال، رايان رابينسون در سايت ryrob.com هر ماه پنج رقم ميانه به دست مي آورد.

با اين حال، وبلاگ نويسي تنها راه کسب درآمد از بازاريابي وابسته نيست. ميکروسايت‌ها، فهرست‌هاي ايميل و بازاريابي ويديويي تنها چند روشي هستند که مردم براي کسب درآمد آنلاين از آن‌ها استفاده مي‌کنند.

اگرچه همه افراد از بازاريابي وابسته شش رقمي نمي گيرند، اما مي توانيد از نکات و استراتژي هايي براي بهبود سايت خود و افزايش درآمد خود استفاده کنيد.

بازاريابي وابسته فرآيند کسب درآمد (کميسيون) است که هر بار که محصولات يا خدمات يک شرکت را تبليغ مي کنيد و فروش را انجام مي دهيد. شما فقط هر بار که فروش را انجام مي دهيد، حقوق دريافت مي کنيد، درست مانند يک نماينده فروش فقط کميسيون.

اکنون قبل از اينکه وارد بازاريابي وابسته شوم، اجازه دهيد به شما بگويم که چرا بايد به آن اهميت دهيد.

از زماني که هفته کاري 4 ساعته منتشر شد، به نظر مي رسد همه هدف يکساني دارند.

براي بيدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز کنيد و به چيزي شبيه به اين نگاه کنيد:

راهنماي بازاريابي وابسته 2021

اين رويا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بياوريد.

آماده بيشتر دانستن هستيد؟ بياييد با اصول اوليه شروع کنيم - چيست و چه کسي از آن استفاده مي کند.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته به تبليغ محصولات ديگران در ازاي پورسانت کوچک براي هر فروش مي پردازد. احتمالاً در بسياري از وب‌سايت‌هايي که بازديد مي‌کنيد، عناويني با علامت «پيوند وابسته» يا «پست حمايت‌شده» ديده‌ايد. يا شايد قبلاً اولين قدم را برداشته ايد و در يک شبکه وابسته ثبت نام کرده ايد.

اگر در بازاريابي وابسته جديد هستيد، بياييد نحوه عملکرد آن را پوشش دهيم.

ابتدا، يک برنامه يا شبکه وابسته را پيدا کنيد که به آن علاقه داريد. به نماي کلي برنامه، از جمله نوع محصولات يا خدمات، روش هاي پرداخت، و کميسيون هايي که ارائه مي دهند نگاه کنيد.

اگر براي شما جذاب است، ثبت نام کنيد و منتظر تاييد پذيرش خود باشيد. سپس، شروع به ايجاد محتوا، اضافه کردن پيوندهاي سفارشي برنامه کنيد. اين پيوندها زماني را که يکي از کاربران شما خريدي انجام مي‌دهد، رديابي مي‌کنند و کميسيون کمي دريافت خواهيد کرد.

شما مي توانيد با شرکت هاي فردي يا شبکه هاي وابسته کار کنيد، جايي که ثبت نام کرده و برنامه هاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد. براي سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور کلي به دسته بندي تقسيم مي شوند. پس از تأييد، شروع به تبليغ پيوندهاي وابسته خود در وب سايت خود، در خبرنامه ها، در رسانه هاي اجتماعي و هر جاي ديگري که مجاز به اشتراک گذاري پيوندها هستيد، کنيد.

هنگامي که به حداقل سطح پرداخت رسيديد، شبکه براي شما يک پرداخت ارسال مي کند. روش هاي پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پي پال، حواله هاي بانکي و چک مي شود.

بياييد نگاهي عميق تر به بخش هاي يک سيستم بازاريابي وابسته موفق بيندازيم.

بازرگان

گاهي اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاري، خرده فروش يا فروشنده نيز شناخته مي شود. اين حزب است که محصول را ايجاد مي کند. اين مي تواند يک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقي توليد مي کند.

يا ممکن است يک فرد مجرد مانند ماريا کوز باشد که دوره هاي آنلاين را به کارآفرينان زن مي فروشد.

از کارآفرينان انفرادي گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌هاي عظيم Fortune 500، هر کسي مي‌تواند تاجر پشت برنامه بازاريابي وابسته باشد. آنها حتي نيازي به مشارکت فعال ندارند. آنها فقط بايد محصولي براي فروش داشته باشند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابان وابسته

اين حزب گاهي به عنوان ناشر نيز شناخته مي شود. شرکت‌هاي وابسته همچنين مي‌توانند از افراد مجرد تا کل شرکت‌ها متغير باشند. يک تجارت بازاريابي وابسته مي تواند ماهانه چند صد دلار کميسيون يا ده ها ميليون دلار توليد کند.

اينجا جايي است که بازاريابي اتفاق مي افتد. يک شرکت وابسته يک يا چند محصول وابسته را تبليغ مي کند و سعي مي کند مشتريان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد کند تا در نهايت آن را خريداري کنند.

اين را مي توان با اجراي وبلاگ بررسي محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

همچنين مي‌تواند يک سايت کامل براي يافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبليغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

(به همين دليل است که I'm Breke يکي از محبوب ترين سايت هاي شبکه وابسته است)

مصرف کننده

مشتري يا مصرف کننده سيستم وابسته را به گردش در مي آورد. بدون فروش، هيچ کميسيوني براي تقسيم وجود ندارد و هيچ درآمدي براي تقسيم وجود ندارد.

شرکت وابسته سعي مي‌کند در هر کانالي که مناسب مي‌داند، براي مصرف‌کننده بازاريابي کند، خواه اين شبکه اجتماعي، بيلبوردهاي ديجيتال يا از طريق يک موتور جستجو با استفاده از بازاريابي محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف کننده بايد بداند که بخشي از يک سيستم بازاريابي وابسته است. معمولاً يک سلب مسئوليت کوتاه مانند «اگر مواردي را در اين سايت خريداري کنيد، ممکن است کميسيون کمي کسب کنم. از اينکه از کار ما حمايت مي کنيد سپاسگزاريم.» خوبه.

مصرف کننده معمولاً قيمت بالاتري را به بازارياب وابسته نمي پردازد، زيرا هزينه شبکه وابسته از قبل در قيمت خرده فروشي گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7
بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 351 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:28

بهترين ماسک هاي صورت براي انواع پوست هاي مختلف

 

برخي از مواد وجود دارد که هنگام تلاش براي مراقبت از پوست نمي توانيد آن ها را از ليست خود حذف کنيد، و عسل قطعا در صدر ليست قرار دارد. اين غذاي اصلي آشپزخانه از عصر حجر در غذا و دارو استفاده مي شده است. در اينجا دلايلي وجود دارد که پوست شما نيز آن را دوست دارد.

 

فوايد عسل براي پوست

 

عسل به طور طبيعي آنتي باکتريال است که به مبارزه با آکنه کمک مي کند. عسل سرشار از آنتي اکسيدان ها است و با راديکال هاي آزاد مضري که به پوست شما آسيب مي رسانند مبارزه مي کند.

 

اين يک مرطوب کننده طبيعي است که رطوبت هوا را جذب مي کند و پوست شما را مرطوب و صاف مي کند. و مي تواند به از بين بردن سبوم اضافي (روغن) کمک کند که ممکن است منافذ شما را مسدود کند، که منجر به آن جوش هاي مزاحم مي شود.

 

با استفاده از عسل خام و فرآوري نشده بيشترين فوايد را خواهيد داشت. و اگر مايل به خريدي عالي  هستيد، عسل گون نهاوند را در صدر انتخاب هايتان قرار دهيد. اين عسل که از گياه گون در کوهستان هاي بکر نهاوند برداشت مي شود، يک ابر غذاي ضد باکتريايي با هزاران فوايد براي تقويت سيستم ايمني و مراقبت از دستگاه گوارش است.

 

نحوه استفاده از عسل روي صورت

 

همه ما براي محصولات مراقبت از پوست پول خرج مي کنيم، اما گاهي اوقات بد نيست از سرم هاي فانتزي صرف نظر کنيم و عسل خوب مصرف کنيم. مي توانيد از آن براي شستن صورت، تهيه اسکراب يا درمان هفتگي با ماسک عسل خانگي براي مراقبت از پوست خود استفاده کنيد. عسل يک مکمل عالي براي هر رژيم مراقبت از پوست است.

 

در اينجا چند ماسک وجود دارد که براي انجام يک آرايش صورت در خانه مناسب هستند. با پوست تميز شروع کنيد و قبل از استفاده از ماسک، يک پارچه گرم و مرطوب را روي صورت خود قرار دهيد تا منافذ پوست باز شود. پس از شستشوي ماسک، صورت خود را با آب سرد براي بستن منافذ بشوييد. سپس يک روغن خوب مثل روغن بنفشه يا زيتون روي صورت خود بماليد.

 

8 دستور العمل ماسک صورت عسل

 

در اينجا سوغات نهاوند قصد دارد 8 دستور العمل ساده براي تقويت و درمان پوست را به شما معرفي کند. موردي را پيدا کنيد که براي نوع پوست شما يا مشکلي که مي خواهيد به آن رسيدگي کنيد، مناسب باشد.

 

1.ماسک صورت عسل براي پوست هاي مستعد آکنه

 

متخصصان پوست عاشق جوش شيرين هستند زيرا هم ضد التهاب و هم ضد باکتري است. آن را با آب ليمو لايه بردار و عسل تسکين دهنده ترکيب کنيد تا يک ماسک ملايم اما موثر براي کمک به کنترل آکنه داشته باشيد.

 

  • 1 قاشق چايخوري ليمو
  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • 1 قاشق چايخوري جوش شيرين
  • آب ليمو، عسل و جوش شيرين را به يک کاسه کوچک اضافه کنيد. خوب مخلوط کنيد و به آرامي روي صورت و گردن بماليد.
  • از ناحيه نزديک چشم خودداري کنيد (آب ليمو و عسل هر دو گزنده مي شوند). با ماليدن آن به پوست خود آن را به اسکراب تبديل نکنيد. بعد از 15 دقيقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنيد.

 

 

احتياط در استفاده از آب ليمو: اگرچه ليمو داراي خاصيت روشن کنندگي است، اما مي تواند پوست را به نور حساس کند. صورت خود را کاملاً بشوييد و اگر بلافاصله بعد از آن زير نور خورشيد قرار گرفتيد، پوست صورت خود را تا حد امکان بپوشانيد.

 

2.ماسک صورت عسل براي پوست هاي چرب

 

ماسک هاي خاک رس براي کنترل پوست چرب عالي هستند. عسل به از بين بردن چربي اضافي کمک مي کند و خاک رس چربي هاي جذب شده  آن را از بين مي برد. در حالي که به آرامي لايه برداري مي کند.

 

بنتونيت و قرمز مراکشي دو تا از بهترين انتخاب هاي خاک رس براي متعادل کردن روغن هاي طبيعي هستند. و هر دو داراي خواص ضد باکتريايي براي درمان پوست مستعد آکنه هستند.

 

  • 1 قاشق چايخوري عسل
  • 1 قاشق چايخوري خاک رس بنتونيت يا خاک رس قرمز مراکشي
  • 1 قاشق چايخوري سرکه سيب

خاک رس، عسل و سرکه سيب را در يک کاسه کوچک  ترکيب کنيد (هنگام کار با خاک رس هرگز از فلز استفاده نکنيد). با هم مخلوط کنيد و به آرامي روي صورت و گردن بماليد. بعد از 15 دقيقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنيد.

 

3.ماسک عسل براي التهاب صورت (يا پوست حساس)

 

چاي سبز و عسل دو ماده اي هستند که هر کدام بر روي قرمزي و التهاب پوست اثر ضد التهابي دارند. اين ترکيب تسکين دهنده به اندازه کافي براي پوست هاي حساس ملايم است (اگر نگران هستيد يک تست حساسيت انجام دهيد). هر دو ترکيب آنتي اکسيدان هاي قوي هستند که با راديکال هاي آزاد مبارزه مي کنند و پوست آسيب ديده را ترميم مي کنند.

 

  • 1 قاشق چايخوري پودر ماچا
  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • 1 قاشق چايخوري روغن بادام شيرين يا جوجوبا

 

پودر ماچا، عسل و روغن را در يک کاسه کوچک ترکيب کنيد و خوب مخلوط کنيد. (اگر پودر ماچا نداريد، يک کيسه چاي سبز را باز کنيد و از برگ‌هاي آن استفاده کنيد.) آن را روي صورت بماليد و بگذاريد 15 دقيقه بماند و سپس با آب گرم بشوييد.

 

4.ماسک  عسل براي پوست هاي خشک

 

عسل و آووکادو ترکيبي عالي از ترکيبات آبرسان براي پوست هاي خشک هستند. بادام آسياب شده به آرامي لايه برداري مي کند و چربي هاي خوب آن باعث مي شود پوست شما بسيار نرم شود. اگر مي خواهيد مزاياي مرطوب کنندگي بيشتري داشته باشيد، يک قاشق غذاخوري روغن به مخلوط اضافه کنيد.

 

  • 2 قاشق غذاخوري عسل (يا 1 قاشق غذاخوري عسل و 1 قاشق غذاخوري روغني مانند جوجوبا يا بادام شيرين)
  • يک چهارم آووکادو، له شده
  • 2 قاشق غذاخوري بادام، ريز آسياب شده

 

عسل و آووکادو را به يک کاسه کوچک اضافه کنيد و با هم له کنيد. بادام آسياب شده را هم بزنيد. روي صورت و گردن بماليد و بعد از 15 تا 20 دقيقه با آب گرم بشوييد.

 

5.ماسک عسل براي تغيير رنگ

 

ماسک‌هاي زردچوبه معمولاً براي صاف کردن رنگ پوست و کاهش خطوط ريز و لکه‌هاي تيره يا جاي زخم استفاده مي‌شوند. عسل يک اثر سفيد کنندگي جزئي مي افزايد در حالي که آب ليمو و ماست به آرامي لايه برداري مي کنند تا از شر پوست مرده خلاص شوند و رشد سلول هاي جديد را تشويق کنند.

 

  • 1 قاشق چايخوري آب ليمو
  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • 1 قاشق غذاخوري ماست
  • 1/4 قاشق چايخوري پودر زردچوبه

 

همه مواد را در يک کاسه کوچک با هم مخلوط کنيد. يک لايه نازک را روي کل صورت و گردن خود بماليد. 20 دقيقه استراحت کنيد و با آب گرم بشوييد. ماسک را به صورت هفتگي تکرار کنيد يا از مخلوط به عنوان يک درمان روزانه لکه ها با ماليدن آن بر روي مناطق تيره رنگ استفاده کنيد. نتايج 2-3 ماه طول مي کشد.

 

6.ماسک عسل براي مبارزه با آلودگي

 

ويتامين E يک آنتي اکسيدان قوي است که نه تنها پوست را ترميم مي کند، بلکه به مبارزه با راديکال هاي آزاد که به پوست آسيب مي رسانند نيز کمک مي کند. آلودگي ناشي از هوا يا آسيب اشعه ماوراء بنفش مي تواند باعث التهاب پوست شود. اين ماسک ترکيبي از عسل و ويتامين E براي محافظت و ترميم همزمان است.

 

-1 کپسول ويتامين E

-1 قاشق غذاخوري عسل

 

هر دو ماده را در يک کاسه کوچک ترکيب کنيد تا به شکل خمير درآيد. به مدت 15 دقيقه روي صورت بماليد و سپس با آب گرم و يک پارچه شستشو بشوييد. ممکن است براي پاک کردن کل ماسک نياز به شستشوي مکرر داشته باشد.

 

7.ماسک عسل براي پوست هاي حساس

 

بلغور جو دوسر اغلب يک ماده ضروري براي پوست هاي تحريک شده يا حساس است. خواص تسکين دهنده آن به بيماري هايي مانند اگزما يا پسوريازيس کمک مي کند. خواص ضد التهابي بلغور جو دوسر همراه با اجزاي ضد باکتري عسل، اين ماسک را به انتخابي عالي براي پوست هاي مستعد آکنه که به راحتي تحريک يا حساس مي شوند، تبديل کرده است.

 

  • 1 قاشق غذاخوري عسل گشنيز نهاوند
  • 2 قاشق غذاخوري بلغور جو دوسر پخته شده

 

 

عسل و بلغور جو دوسر را با هم مخلوط کنيد تا خمير غليظي تشکيل شود و با نوک انگشتان روي صورت يا پوست تحريک شده بماليد. قبل از شستن با آب گرم، بگذاريد 15-20 دقيقه بماند.

 

8.ماسک عسل براي پيري پوست

 

تخم مرغ حاوي لوتئين است که به آبرساني و ترميم بافت پوست کمک مي کند. خواص حفظ رطوبت عسل، همراه با سفيده تخم مرغ و خواص سفت کنندگي آن، ترکيبي قوي  براي مبارزه با پيري پوست ايجاد مي کند.

 

با افزودن اينها به عملکرد سلولي حمايتي که چند قطره کندر ايجاد مي کند، ماسکي سرشار از خواص تقويت کننده پوست خواهيد داشت.

 

  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • سفيده تخم مرغ 1عدد
  • 2 قطره اسانس کندر

 

 

سفيده تخم مرغ و عسل را مخلوط کرده، کندر را به آن اضافه کنيد و به صورت و گردن بماليد. از ناحيه چشم دوري کنيد.

 

عطر کندر نيز فضاي آرامش بخشي را ايجاد مي کند، پس بنشينيد و اجازه دهيد ماسک کار را انجام دهد. بعد از 10-15 دقيقه با آب گرم آن را بشوييد.

منبع: https://soghatnahavand.ir/

 

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

https://en.gravatar.com/soghatnahavand

https://www.quora.com/profile/Bobby-Miller-344

https://www.indiegogo.com/individuals/28664629

https://soundcloud.com/user-804956295

https://buddypress.org/members/bobbymiller4/profile/

https://speakerdeck.com/bobbymiller4

https://issuu.com/bobbymiller41

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:28

هر کاري اگر در ابتدا اصولي و صحيح شروع شود در انتها نتايج مطلوبي کسب خواهد شد، اگر تصميم به احداث باغ و يا کاشت درخت و نهال را داريد ميتوانيد با استفاده از اين مطالب نتايج بهتري کسب کنيد.

روش صحيح کاشت نهال

در اين پست آموزشي با روش صحيح کاشت نهال همراه شما کشاورزان عزيز هستيم. مهم‌ترين نکته در زمان کاشت نهال طوقه يا يقه است که بايد آن را بشناسيم. طوقه جايي است که اولين ريشه‌ها را به ساقه متصل مي‌کند. اين محل بايد ?? سانتي‌متر بالاتر از سطح خاک قرار بگيرد.

اين کار باعث مي‌شود طوقه و ريشه دچار پوسيدگي و آلودگي‌هاي باکتريايي و قارچي نشود. درخت داراي ? نوع ريشه عمقي و سطحي است که ريشه‌هاي نوع اول وظيفه جذب مواد غذايي گياه (?? درصد مواد جذبي) و ريشه‌هاي عمقي وظيفه جذب آب را برعهده دارند.

عناصر غذايي قابل جذب در ?? الي ?? سانتي‌متري سطح خاک قرار دارند بنابراين کاشت صحيح و استقرار مناسب ريشه‌ها باعث مي‌شود جذب حداکثري را شاهد باشيم.  بايد توجه داشت که نبايد نهال را داخل گودال کشت کرد. با اين کار سطح دسترسي ريشه‌هاي جذبي از عناصر غذايي دور شود. همچنين تجمع دايمي آب اطراف طوقه باعث بروز بيماري‌هاي باکتريايي و قارچي و پوسيدگي خواهد شد.

کاشت نهال به روش صحيح

مهم‌ترين نکته در زمان نهال کاري اين است که ناحيه طوقه يا يقه را بشناسيم. طوقه محل اتصال اولين ريشه‌ها به ساقه است.

محل طوقه بايد از سطح خاک باغ ?? سانتي‌متر بالاتر باشد. تصور عموم مردم و کارشناسان بر اين است که محل پيوند که بالاتر از طوقه قرار دارد بايد بالاتر از سطح خاک باشد که اين باور کاملا درستي است. اين امر براي جلوگيري از پوسيدگي‌ها و بيماري‌هاي طوقه و ريشه امري ضروري است که اين نکته عموما رعايت مي‌شود.

شايد دوست داريد بدانيد که چرا تکنيک استقرار درست درخت در خاک اهميت دارد!!؟ علت معلوم و ساده‌اي دارد. درخت داراي ? نوع ريشه عمقي و سطحي است. ?? درصد جذب عناصر غذايي توسط ريشه‌هاي سطحي يا همان ريشه‌هاي موئين انجام مي‌شود. جذب در ريشه‌هاي سطحي به صورت انتخابي و در ريشه‌هاي عمقي به صورت توده اي صورت مي‌گيرد.

 توجه داشته باشيد که به علت فعاليت ميکروارگانيسم‌ها و خصوصا باکتري‌ها، عناصر غذايي قابل دسترس در ?? الي ?? سانتي‌متري خاک قرار دارند. چراکه در اين ناحيه اکسيژن به مقدار کافي براي ميکروارگانيسم‌ها و ريشه وجود دارد.

استقرار صحيح ريشه‌ها باعث افزايش دسترسي به اين عناصر براي جذب بيشتر و افزايش کيفيت جذب مي‌شود. ريشه‌هاي عمقي وظيفه جذب آب را بر عهده دارند که عناصر غذايي از اين طريق بصورت توده‌اي جذب مي‌شوند. اين ريشه‌ها اهميت کمتري در باردهي درخت دارند.

از اين رو بايد دقت داشت که ريشه‌ها در بالاترين سطح خاک قرار بگيرند تا با توسعه سطحي خود امکان جذب بيشتر عناصر و ماندگاري بيشتر را براي درختان فراهم کنند. در کشاورزي اصولي دنيا، درختان را در زمان کاشت با ايجاد تپه‌اي در سطح خاک در نوک تپه و يا روي پشته‌ها کشت مي‌کنند.

 

کشاورزان عزيز بايد دقت کنيد که کاشتن نهال در داخل گودال براي ايجاد تشتک آبياري روشي کاملا اشتباه است چرا که دسترسي ريشه‌هاي جذبي از سطح جذب دور مي‌شود. اين درختان عمر پايين و کيفيت بسيار پاييني در باردهي خواهند داشت. از طرف ديگر حضور هميشگي آب در محل طوقه و ريشه باعث مي‌شود قارچها و باکتري‌هاي بي‌هوازي مخرب رشد کرده و پوسيدگي و نابودي نهال را باعث شوند.

 

بعد از حفر گودال ابتدا بايد ميزان لازم براي خاک ريختن در گودال و استقرار مناسب ريشه‌ها را تخمين بزنيم. اين خاک بايد همان خاک سطح مزرعه باشد و نيازي به استفاده از شن و ماسه بادي و کود دامي نيست. هيچ کدام از اينها بستر مناسبي براي ريشه‌ي نهال کوچک و حساس ما نيست چون هيچ کدام از اينها غذاي گياه نيست. يقه ، گلو يا طوقه بايد ?? سانتي متر بالاتر از سطح خاک قرار بگيرد. قسمت پيوند که بيشتر کشاورزان به آن اشاره ميکنند بالاتر از قسمت يقه قرار دارد.

دقت کنيد گياه ما حالا بصورت تپه‌اي کاشته شده و نه بصورت گودالي. نکته بعدي که شايد براي شما ايجاد سوال کند اين است که من سيستم آبياري مجهزي ندارم. براي نهالي که به روش تپه‌اي کاشته شده چطور اين آبياري را انجام دهم؟ اگر به دنبال جواب تخصصي و کامل هستيد به سايت نهالستان اکين نهال مراجعه کنيد.

 اين کار مسلما نسبت به روش قبلي کار پر زحمت‌تري است اما براي کسي که هزينه مي‌کند و قرار است يک زندگي را از دل خاک بيرون بياورد اين زحمت در مقابل زحماتي که بعدا براي جلوگيري از خسارات روش‌هاي غلط بايد انجام بگيرد اصلا زياد نيست. به تصوير زير دقت کنيد مي‌بينيد که اطراف نهال کاشته شده با خاک اطراف باغ يک تشتک ايجاد شده است. اين تشتک باعث مي‌شود که آب در اطراف ريشه مانده و سريعا وارد خاک شود يعني دقيقا همان‌جايي که ريشه مستقر شده است.

قبل از کاشت به خاک گودال حدود ??? الي ??? گرم گوگرد پاستيلي يا گوگرد گرانول ?? درصد اضافه شود. علاوه بر اين بر اساس آزمايش خاک و يا نوع نهال از کودهاي ديگر نيز ميتوان استفاده کرد.

https://akinnahal.com/

 

 

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 182 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:43

يعد وقت الفراغ لدى الشباب في المجتمع من أهم القضايا التي يعتبر استخدامها الصحيح في المستقبل وشخصية الشباب في غاية الأهمية.

التخطيط لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

يعد وقت فراغ الشباب قضية مهمة يمكن اعتبارها مصدرًا للاعتراف بالشباب والهوية. سيكون للاستخدام الصحيح لوقت الفراغ تأثير إيجابي على حياة الفرد والمجتمع ، وسيؤدي الاستخدام غير السليم له إلى مشاكل وأضرار لا يمكن إصلاحها.

 

في حالة الشباب والمراهقين ، فإن استخدام وقت الفراغ مهم للغاية لأن شباب المستقبل متوافقون مع الوطن ومصيرهم مرتبط بمصير المجتمع. ازداد وقت الفراغ في مجتمع اليوم بسبب تقليص ساعات العمل الرسمية ، ولكل شخص بضع ساعات لاستخدامها حسب أفكاره ومرافقه وخطته.

 

لاحظ أنه في المجتمعات الصناعية ، يختلف وقت الفراغ عن "ساعات الفراغ" في المجتمعات التقليدية. وقت الفراغ المناسب يزيد من كفاءة العمل ومثل أي صناعة أخرى ، تم إنشاء "صناعات ترفيهية" لتنويع أوقات الفراغ. في هذا الصدد ، في هذا القسم من Namnak ، ندرس العوامل البشرية غير الداخلية للضرر الاجتماعي.

 

وقت فراغ الشباب

أوقات فراغ الشباب في مجتمع اليوم

نقاط مهمة حول أوقات الفراغ للشباب

 

موضوع مهم ومؤثر

 

تعتبر كيفية قضاء وقت الفراغ مصدر قلق دائم بين الشباب والمراهقين بسبب دخولهم المفاجئ في المجتمع وبالتالي زيادة احتمالية السلوكيات غير المتوازنة.نصف سكان بلدنا هم من الشباب الذين يمكنهم بناء الدولة بالتخطيط المناسب للطاقة. بكثرة وبكثافة. يمكن أن يؤدي تجاهل طاقة الشباب إلى انحرافات وأضرار اجتماعية.

 

لا ينبغي أن يقتصر الإثراء في أوقات الفراغ على برامج محدودة وهو أمر مهم للغاية. يجب أن يكون الملء الأمثل لأوقات الفراغ على جدول أعمال المجمعات الثقافية مثل المدارس وما إلى ذلك. ومن السمات البارزة لوقت الفراغ حرية الاختيار ونوع النشاط ؛ ومع ذلك ، يُسجل الآباء أطفالهم في فصول ترفيهية وفنية ورياضية وعسكرية وما إلى ذلك لملء وقت فراغ أطفالهم بعد نهاية المدرسة ، بغض النظر عن اهتماماتهم ، مما يجعل المراهقين والشباب غير مرحب بهم. رأي الناس غير الشباب أنفسهم لم يعد يعتبر وقت فراغ.

 

يتعين على الشباب في أوقات فراغهم اتخاذ قرارات لملئه بأنفسهم ، وإلا خلال الصيف ، بسبب عدم وجود خطط لإثراء البطالة لديهم ، سيزداد معدل الجريمة وسوء السلوك الاجتماعي بين الشباب.

 

تساعد المرافقة مع الأصدقاء السيئين في إحداث الشذوذ وتقييد الشباب لتعليمهم والبحث عن دخل مزيف وغير مشروع لأنفسهم ، لذا فإن وقت الفراغ الذي كان من الممكن أن يؤدي إلى تقدمهم وتقدمهم سيؤدي إلى خرابهم وسقوطهم.

أهمية التخطيط الترفيهي للمراهقين والشباب

 

 

العوامل البيئية للأضرار الاجتماعية للشباب

 

هناك فئتان فعالتان في إحداث ضرر اجتماعي ، الفئة الأولى: النمو السكاني ، وعدم الاستقرار الاجتماعي ، والبطالة ، والتضخم والفقر ، والفئة الثانية: الأسرة ، والبيئة المدرسية ، ومجموعة الأقران.

 

 

 

أسباب الأسرة

 

المؤسسة الاجتماعية الأولى التي تلبي الاحتياجات الأساسية والحيوية للإنسان هي الأسرة لأن جميع الناس يتأثرون بأفكار وأفكار وسلوكيات أفراد أسرهم بعد الولادة ، لذلك فإن الأسرة هي المؤسسة الأولى التي تؤثر على عملية السلوك. للعيوب الأسرية تأثير سلبي على الإنسان وتعرضه للاختلال.

 

تعليم

 

العوامل التي تؤثر على التكيف والتنشئة الاجتماعية للمراهقين والشباب هي نوعية التعليم والنجاح أو الفشل في التعليم والدورات التدريبية. الطالب المنتظم في المدرسة والناجح في العملية التعليمية سيكون أقل ضعفًا.

 

ترفيه الشباب

اثر التعليم على الاضرار الاجتماعية للشباب

 

الأقران

 

العامل الآخر الذي يسبب الأذى الاجتماعي هو الارتباط بأصدقاء سيئين. إن الميل إلى تكوين صداقات سيئة ، والذي يمكن أن يؤدي إلى ارتكاب مخالفات ، يرجع إلى حقيقة أن بعض العائلات تهمل أطفالها وتوفر الأرضية للميل إلى تكوين صداقات سيئة. المراهقون الضعفاء وغير المصحوبين بذويهم ، وفي بعض الحالات يكون المراهقون ذوو الوالد الوحيد أكثر عرضة من غيرهم من المراهقين.

 

يؤدي تغيير القاعدة العاطفية للعائلة إلى أقرانها إلى استسلام هؤلاء الأشخاص لمطالبهم بقبول أصدقائهم. ضغط الأقران ووجود أصدقاء سيئين يتسبب في ارتكاب الأشخاص للجرائم وفي هذه الحالة يستمع الناس أكثر من الأصدقاء. الآباء.

 

 

أزمة الهوية الشبابية

 

 

 

كانت مؤسسة الأسرة تعمل بشكل أكثر فاعلية في الماضي مما تفعله اليوم. واليوم للأسف ضعفت لغة الحوار والتفاهم بين المراهقين وأولياء الأمور ولا يوجد جسر بينهم بسبب الخلافات الجسيمة بين الجيلين القديم والجديد.

 

عندما يخضع المراهقون لتغييرات جسدية ، فإنهم يبحثون أيضًا عن هويتهم ؛ في هذا الوقت ، يجب على الأسرة والتعليم أن يلعبوا دورهم بشكل صحيح وأن يعدوا منصة مناسبة لتحديد المراهقين والشباب حتى لا يواجهوا أزمة هوية.

 

أزمة الهوية الشبابية

منع أزمة الهوية الشبابية

 

عدم المساواة الاجتماعية

 

ومن الأسباب التي تسبب الإحباط والفشل لدى الشباب والمراهقين وتؤدي إلى غضبهم هو أن فرص التعليم والتوظيف والزواج والرفاهية والمرافق الترفيهية. . . نظرًا لمحدودية الموارد ، وعدم القدرة على تنفيذ إدارة شاملة ، ولم يكن الافتقار إلى التوزيع العادل والفعال متاحًا على قدم المساواة لجميع الشباب ، وظلت احتياجات بعض الشباب في المجتمع دون إجابة.

 

هؤلاء الشباب الذين يواجهون هذه الإحباطات في المجتمع ليس لديهم مكان للتنفيس عن غضبهم وطاقاتهم المدمرة التي سببها الفشل. الشاب الذي لا يستطيع التنفيس عن غضبه يجب أن ينفيس عن ذلك.

 

حضاره

 

من العوامل الأخرى التي تؤثر على شخصية الإنسان هي الثقافة ، لأنه بعد الطفولة يوضع الإنسان في مسار التيارات الثقافية ، ويؤدي تأثير ثقافة المجتمع إلى تغيير في الشخصية والسلوكيات الطبيعية والشاذة ، ويجب على المراهقين اتباع العادات والتقاليد الدينية والأخلاقية تعرف عليهم وتقبلهم.

 

من العوامل التي تسبب الضيق والقلق لدى الإنسان وتخلق مجمعات نفسية وتناقضات داخلية فيه وتخرجه من مجرى التصرف ورد الفعل الطبيعي ، هي المواقف العصيبة وغير الملائمة ومشاعر الحرمان المختلفة.

 

تعتبر التطورات الثقافية والاجتماعية والتكنولوجية من بين العوامل التي تخفض معنويات الناس وتعطل عملية التنشئة الاجتماعية. إذا انتشر نمط منحرف في المجتمع وأصبح ثقافة المجتمع ، فيمكن أن يصبح داخليًا وتطبيعًا في وجود الشباب.

 

للمعتقدات الدينية والثقافة الأخلاقية في المجتمع دور كبير في صحة السلوك البشري والعلاقات ومنع التشويه ، ووجود الثقافة المبتذلة وغير الأخلاقية عامل مهم في تضليل الفرد.

العوامل المؤثرة في شخصية وسلوك الشباب

 

وسائط

 

المؤسسة الثالثة المؤثرة في تنمية شخصية الأفراد هي وسائل الإعلام التي تلعب دورًا رئيسيًا في توعية المراهقين ، فقد تطورت وسائل الإعلام وتطورت كثيرًا ، والتي على الرغم من مزاياها العديدة ، إلا أن لها عيوبًا أيضًا.

 

تقوم وسائل الإعلام بعرض مشاهد قبيحة وغير تقليدية وصور عنيفة وتصوير الحيل الإجرامية في الأفلام في ألعاب الكمبيوتر المثيرة والمحفزة والصحافة وشبكات التلفزيون والإنترنت على المستخدمين وخاصة الشباب والشباب يتأثرون سلبًا وميلهم لارتكاب غير طبيعي. يزيد الأفعال.

 

تلفزيون الإعلام والثقافة قادر على تزويد الجمهور بفرصة رؤية احتياجاتهم مرة أخرى والانخراط في شيء ما كانوا يتجنبونه دائمًا. يمكن للتلفزيون أن يغير الطريقة التي ينظر بها الشباب والمراهقون إلى أوقات الفراغ.

اضرار الشباب الترفيهية والاجتماعية

 

إذا كان لدى المراهقين وقت فراغ غير مخطط له بعد إغلاق الفصول الدراسية والانتهاء من الاختبارات ، يتم توفير موقف مؤلم لهم ، فهم غير ملمين بمساحة البرامج اللامنهجية المفيدة.

 

يجب إثراء أوقات فراغ الشباب والمراهقين لمنع الضرر الاجتماعي. لذلك ، يجب توفير وسائل ترفيه صحية ومرافق لقضاء وإثراء أوقات الفراغ للمراهقين والشباب.

 

الميل إلى الاتصال الافتراضي غير مناسب تمامًا لاستنزاف الإثارة وقضاء الوقت. لا يوجد مكان للعالم الحقيقي للتنفيس عن هذه المشاعر ، فإذا أمضى الناس وقتهم في علاقات افتراضية ، فسيقل تفاعلهم مع الآخرين في مكان العمل والعائلة. تزيد العلاقات الافتراضية من انحرافات الناس عن نقاط ضعف الغد. إذا كان التفاعل مباشرًا ، يكون الضرر الاجتماعي أقل.

 

التواصل الافتراضي للشباب

امتلاء أوقات فراغ الشباب بالفضاء السيبراني

 

الترفيه قضية متعددة الأبعاد ترتبط ارتباطًا مباشرًا بالقضايا الاقتصادية والثقافية. إن التخفيف من الملل والمتعة والتسلية وإتاحة إمكانية رفع مستوى المعلومات والمشاركة الاجتماعية المجانية وتنمية المواهب تلعب دورًا رئيسيًا في الترفيه.

 

تشمل التطبيقات الترفيهية التجديد ، وتجنب ملل الحياة اليومية ، والهروب من المهام المتكررة المفروضة ، وإصلاح المشاكل العصبية التي تسببها حياة الآلة ، واكتساب الحيوية ، وإشباع الرغبات العدوانية للناس وتقوية العواطف.

المؤسسات الاجتماعية وترفيه الشباب

 

تلعب الأسرة دورًا مهمًا للغاية في قضاء وقت الفراغ لأن كل شخص يقضي ساعات طويلة في المنزل في الراحة ، وتناول الطعام ، والاسترخاء ، والتحدث مع أفراد الأسرة الآخرين ، والدراسة ، واللعب ، وما إلى ذلك. تتأثر بها وتؤثر عليها أيضًا.

 

على سبيل المثال ، تؤثر ظروف عمل أفراد الأسرة على الطريقة التي يقضون بها أوقات فراغهم ، وإذا عاد أفراد الأسرة إلى المنزل بعد يوم شاق ، فلا يمكنهم أن يكونوا مبدعين ونشطين ومليئين بالعاطفة في المنزل.

 

وقت الفراغ مع العائلة

دور المؤسسات الاجتماعية في ملء أوقات فراغ الشباب

 

المدرسة:

 

يعد تطوير مهارات أوقات الفراغ لدى الطلاب أحد الأدوار المهمة الموكلة للمؤسسات التعليمية في المجتمعات المتقدمة ، ويمكن للجامعات أيضًا تشجيع الأفراد على تعلم المهارات الفنية والترفيهية والعلمية.

 

في مرحلة التخرج ، من الضروري الانتباه إلى مدى ملاءمة هذه المهارات مع ظروف الأفراد ومرافقهم ، حيث يمكن للجامعات تنفيذ الأنشطة اللامنهجية على نطاق أوسع من خلال الجمعيات الطلابية.

 

المراكز الدينية:

 

تلعب المعتقدات الدينية للأفراد وحرمة الشؤون الدينية والتعلق العاطفي للأفراد بهذه الأمور دورًا مهمًا في كيفية قضاء أوقات فراغهم. يمكن لهذه المراكز أن تساعد الشباب من خلال تأثيرهم الروحي على عقول وعقول الشباب حتى يتمكنوا من قضاء أوقات فراغهم بشكل صحيح ومناسب.

 

الحكومي:

 

تلعب الحكومات دورًا خاصًا في التخطيط لتحسين وقت الفراغ وإثراء أوقات الفراغ ، بالنظر إلى سلطاتها ومواردها الهائلة.

 

الأضرار الاجتماعية للشباب

تخطيط المؤسسات الاجتماعية لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

تتزايد العلل الاجتماعية في المجتمع مع زيادة أوقات الفراغ غير المخطط لها والإجازات غير المستهدفة ، لذا فإن التخطيط لزيادة إنتاجية أوقات الفراغ مهم للغاية.

 

الشباب لديهم مطالب مختلفة من آبائهم حول كيفية قضاء أوقات فراغهم. بعض الآباء لا يفهمون هذه المطالب بسبب اختلاف السن ومتطلباتها.

 

الشباب ، بالإضافة إلى وجود احتياجات بيولوجية أساسية ، مثل الحاجة إلى الحب ، والحاجة إلى معنى في الحياة ، والحاجة إلى الانتماء إلى مجموعة متجانسة ، والحاجة إلى الأمان ، والحاجة إلى الشعور بالتقدير والنجاح ، الحاجة إلى الابتكار ، والحاجة إلى التعاطف والتعاطف ، والحاجة إلى الشعور بالكمال والتميز والتقدم ، وضرورة قبول مجموعة الأقران ، وضرورة التعرف على القيم الأخلاقية التي تضعهم في مكان نفسي خاص ، الظروف السلوكية والفكرية والخيالية والعاطفية.

 

في بعض الأحيان ، قد يتعرض الشباب لضغوط من التوترات الداخلية ، غير قادرين على التحكم في أنفسهم ، وينجذبون إلى سلوكيات غير طبيعية وأضرار اجتماعية. أعطوا الطرق الصحيحة لتحقيق الهدف. من أجل التنمية الاجتماعية للشباب ، من الضروري الانتباه إلى الهيكلية الخارجية عوامل ارتباط الشباب بالمدرسة والأسرة والمجتمع.

منبع :

 

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://anieh.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=SheenaBonilla1

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-135

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=553443

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://anieh.com/

https://git.isis.vanderbilt.edu/SheenaBonilla1

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:SheenaBonilla1

 
 

 http://s.ecmaps.de/BWZ5c

https://cutt.ly/qOhRJAX

https://clck.ru/aqb4E

https://tinyurl.com/2p999kvj

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 127 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:29

نسبت سيگنال به نويز در دوربين مداربسته (S/N Ratio) چيست؟

S/N Ratio يا نسبت سيگنال به نويز در دوربين مداربسته يکي از مشخصه هاي مهم آن است. اين مشخصه نشان مي دهد سيگنال تصوير دوربين مداربسته چقدر نويز دارد.

نويز يعني چه؟

در تعريف عمومي نويز يعني هر بخشي از سيگنال که به صورت ناخواسته وارد آن شده. اين نويز در سيگنال هاي تصويري معمولا خود را به صورت تغييرات نامتعارف در رنگ و شکل تصوير نشان مي دهد. دليل اينکه نويز را در تصوير به صورت يک نسبت نشان مي دهند اين است که هرقدر سيگنال بالاتر باشد طبيعتا نويز سوار شده بر روي آن هم قوي تر است. تا زماني که اندازه سيگنال تصوير نسبت به نويز از مقداري مشخص بيشتر باشد، تصوير قابل قبول است.

 

نسبت سيگنال به نويز در دوربين مداربسته بايد چقدر باشد؟

هر قدر نسبت سيگنال به نويز بيشتر باشد بهتر است. براي دوربين هاي عادي نسبت سيگنال به نويز 50db کاملا کافيست و به شما يک تصوير مناسب مي دهد. البته بيشتر دوربين هاي امروزي نسبت S/N بيشتري دارند.

 

نسبت سيگنال به نويز دوربين هاي شرکت هايک ويژن چقدر است؟

اين نسبت بسته به نوع دوربين هايک ويژن متفاوت است اما براي دوربين هاي عادي هايک ويژن نسبت S/N بيش از 60db است. براي اطلاع از مقدار دقيق بهتر است به کاتالوگ مراجعه کنيد.

ليست قيمت تياندي    دوربين مدار بسته تي وي تي  نصب دوربين مدار بسته در منزل  هزينه دوربين مدار بسته

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:39

هوش مصنوعي هايک ويژن

سيستم آلارم در بسياري از دوربين ها و تجهيزات مداربسته وجود دارد و مي تواند يک فاکتور کمک کننده براي برقراري امنيت يک محيط محسوب گردد. اما بسياري از مواقع چنين مزيتي تبديل به يک عيب بزرگ مي شود. زيرا بحث آلارم هاي کاذب و تفکيک آنها از موارد واقعي به ميان مي آيد. آلارم هاي کاذب معمولا مي توانند بر اثر عدم موفقيت دوربين در تشخيص صحيح سوژه ها رخ دهند و بسيار آزاردهنده باشند. وقوع آلارم هاي کاذب و دفعات آنها تا حد زيادي به نوع سيستم مداربسته اي که استفاده مي کنيد بستگي دارد. شرکت هايک ويژن توانسته با ادغام تکنولوژي هوش مصنوعي خود با الگوريتم تشخيصي در سيستم هاي مداربسته تا حد زيادي از وقوع آلارم هاي کاذب بکاهد.

فناوري Deep Leaing هايک ويژن با قدرت محاسباتي بالاي خود در حال فراگير شدن در سطح جهاني است. شرکت هايک ويژن در خط مقدم استفاده از اين تکنولوژي در صنعت نظارت و حفاظتي قرار داشته و در حال حاضر اولين مجموعه از محصولات خود را که مجهز به قدرت هوش مصنوعي (AI) هستند را روانه بازار نموده است. مفهوم Deep Leaing در دوربين هايک ويژن الهام گرفته از نحوه عملکرد مغز انسان است. مغز ما مي تواند به عنوان مثالي فراگير از مدل Deep Leaing در نظر گرفته شود. شبکه عصبي مغز شامل ميلياردها نورون متصل به هم است. Deep Leaing اين ساختار را شبيه سازي مي کند. اين شبکه هاي چند لايه مي توانند اطلاعات را جمع آوري کرده و اقدامات مربوطه را بر اساس تحليل آن اطلاعات انجام دهند.

جايگاه هوش مصنوعي در سيستم هاي مداربسته

در دو سال گذشته، اين تکنولوژي در تشخيص گفتار، ديد رايانه اي، ترجمه صوتي و … بسيار پيشرفت کرده است. و حتي از توانايي هاي انساني در زمينههوش مصنوعي Deep Leaing هايک ويژن تشخيص چهره هايک ويژن(Face Detection) و طبقه بندي تصاوير نيز فراتر رفته است. از اين رو، در زمينه صنعت نظارت تصويري بسيار مورد توجه قرار دارد. توانايي  براي تشخيص و تمايز افراد از ساير موجودات (حيوانات) باعث مي شود که اين فناوري در پروژه هاي متفاوت امنيتي مورد استفاده قرار گيرد. يکي از مشکلات رايج در اين پروژه ها هشدار هاي کاذب و نادرستي است که 94%-99% کليه آلارم ها را تشکيل مي دهند. اين يک ضعف بزرگ در يک سيستم نظارتي است و باعث بر هم خوردن نظم سيستم و افزايش هزينه ها مي گردد.

سيستم هاي نظارتي قديمي اغلب قادر به تشخيص سوژه هاي در حال حرکت بدون تحليل هاي پيشرفته هستند. حتي دوربين هاي هوشمند تحت شبکه هايک ويژن نيز تنها مي توانند اجزا مختلف را به شکل يک به يک و کلي نمايش دهند، و اين باعث مي شود که برخي از ويژگي ها و جزئيات ديگر از قلم بيفتند (براي مثال مي تواند تصوير کلي از صورت انسان نمايش دهد و جزئيات ديگر مانند فرم چانه، پيشاني و … را نمايش نمي دهد)، بنابراين در کل دقت کار کاهش مي يابد

راهکارهاي قديمي

براي ارتقا عملکرد سيستم مدار بسته در محيط هاي خارجي و بزرگ نياز به فناوري هاي پيشرفته ديگري نيز مي باشد اما آنها نيز داراي نقص ها و کاستي هايي هستند. براي مثال يکي از چالش هاي موجود در يک سيستم مداربسته تصويربرداري در شب است. دتکتورهاي نور IR هايک ويژن شايد کليد حل مشکلاتي باشند اما آنها نيز نسبت به آلارم هاي کاذب ناشي از ورود حيوانات در شرايطي که هدف سوژه هاي انساني هستند، حساس اند. از طرفي براي حفظ امنيت مکان مورد نظر راه حل ديگر استفاده از حصارهاي الکترونيکي است که به نوبه خود خطر داشته و يا مناسب مناطقي خاص هستند. اکثر اين راهکارها اغلب پر هزينه بوده و يا استفاده از آن ها پيچيدگي هاي خاص خودش را دارد.

 

نحوه عملکرد Deep Leaing در تفکيک آلارم هاي کاذب

سوژه هايي از قبيل حيوانات مختلف، برگ درختان يا حتي نور (براي مثال چراغ ماشين) مي توانند آلارم هاي کاذب ايجاد کنند، بنابراين توانايي شناسايي و تمايز انسان از اين سوژه ها توسط زيرمجموعه هاي فناوري تجزيه و تحليل VCA هايک ويژن به شدت مي تواند دقت عملکردي سيستم را بهبود بخشد.  آلارم هاي کاذب که دائما و پشت سر هم اتفاق مي افتند اغلب مشکل آزار دهنده اي براي کاربران محسوب مي شوند زيرا مي بايست وقت زيادي را صرف بررسي هر کدام کرده که به طور بالقوه اي باعث به تاخير افتادن پاسخ هاي ضروري به آنها مي گردد.

به عنوان مثال، تصور کنيد که محل نصب دوربين ها مکاني نسبتا آرام بوده و در شب هنگام تنها چند اتومبيل و افراد کمي در حال تردد در آن هستند. حتي در اين فضا نيز، تعداد آلارم هاي کاذب مي تواند به 50 مورد برسد. خب حداقل 2 الي 3 دقيقه زمان براي بررسي هر آلارم کاذب نياز است و اگر تنها 3 مورد از اين 50 مورد علت واقعي داشته باشند و زمان بررسي هرکدام را 15 دقيقه در نظر بگيريم مي شود 45 دقيقه . حال فردي که براي نگهباني در محل حضور دارد نيز بايد به بررسي و کنترل سيستم مداربسته و همچنين مکان مورد نظر پرداخته و مشاهده کند که آيا فردي بدون اجازه وارد محل شده است يا خير. در بيشتر سازمان ها تمامي جزئيات اين پروسه بايد مکتوب و گزارش شود که خود کاري زمان بر خواهد بود. بنابراين تمامي آن 50 آلارم کاذب مي تواند در هر شب منجر به هدر رفتن 2 ساعت زمان گردد و هزينه ي زيادي را چه از نظر زماني و چه مالي بر سيستم تحميل نمايد.

 مزايا

با وجود فناوري Deep Leaing اوضاع خيلي فرق خواهد داشت. اساس عملکرد سيستمي که بر پايه هوش مصنوعي Deep Leaing هايک ويژن کار مي کند در اختيار داشتن حجم بالايي از اطلاعات و نحوه طبقه بندي آنهاست. با وجود حجم زيادي از داده هاي با کيفيت که توسط دوربين ها و منابع ديگر ثبت مي گردند، و همچنين بيش از صدها نفر از کارکنان شرکت که اين اطلاعات را دسته بندي و برچسب گذاري مي کنند داده هاي سمپل با ميليون ها دسته بندي در اين بخش انباشته شده اند. با استفاده از اين مقدار داده (شامل داده هاي انساني، حيوانات، وسايل نقليه و …)، مدل هاي تشخيصي، عملکرد بهتر و دقيق تري خواهند داشت.بر اساس آزمايشات انجام شده، دقت تشخيص در اين راه کار ها با استفاده از الگوريتم فراگير Deep Leaing، دقت سيستم را تا 38? افزايش مي دهد. با توجه به اين موضوع در مثال قبلي، مي توان تقريبا يک ساعت در هر شب از زمان هدر رفته کاست.

کاربردهاي ديگر Deep Leaing

همچنين Deep Leaing در هايک ويژن کاربردهاي عملي و پيچيده ديگري نيز دارد. براي مثال موقعيتي را در نظر بگيريد که سقوط کردن (فرد يا جسم) خطري تهديد کننده محسوب مي گردد، براي مثال خانه سالمندان يا کودکستان. در اين کاربري ها مي توان آستانه ارتفاع را در حد 0.5 متر و زمان طي شده را 10 ثانيه قرار داد در اين صورت اگر فردي در حال سقوط و زمين خوردن باشد و ارتفاع آن از سطح زمين به زير نيم متر برسد و بيش از ده ثانيه روي زمين بماند سيستم با ارزيابي پارامتر هاي موجود آلارم را فعال مي کند.

 

https://tiamcctv.com/product/thc-d340-vf/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2743g0-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce56d0t-it1/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2135fwd-is/

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:28

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:28

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ – کدام بستر مناسب تر است؟

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ ويديو، شکلي از محتوا است که از هم‌نشيني معني‌دار صدا، تصوير و حرکت شکل گرفته است. تاثيري که ويديو روي ذهن مخاطب مي‌گذارد بسيار عميق‌تر از ديگر فرمت‌هاي محتوايي است. چون تعداد بيشتري از حواس پنج‌گانه انسان را به طور همزمان با خود درگير مي‌کند. همين موضوع باعث مي‌شود که پيام نهفته در قلب محتوا به طور مستقيم به ذهن کاربر نفوذ کند و چه بسا او را به سمت اکشن مورد نظر تبليغ، مثلا نصب اپليکيشن يا خريد يک محصول سوق دهد. با ما همراه باشيد.

تبليغات ويديويي در ايران

در ايران از اوايل سال ????، صحبت هايي از نسل جديد تبليغات اينترنتي مطرح شد . اما به دليل مشکلات موجود در بستر اينترنت و کمبود سرعت،  فقط در حد حرف باقي ماند و به آينده موکول شد. پس از بهبود نسبي کيفيت و سرعت اينترنت کشور وگسترش سايت هاي ويديو محور و … دوباره از تبليغات ويديويي صحبت شد. شرکت هاي تبليغاتي به دنبال اجرايي کردن همان ايده هاي گذشته برآمدند که قبلا توانايي انجام آن را نداشتند. آنها علاوه بر تغيراتي در ايده هاي گذشته خود بصورت تخصصي تر و حرفه اي تر وارد اين عرصه شدند .

آژانس تبليغات ويديويي

در اوايل سال ???? اين شاخه از تبليغات به خوبي در وب سايت هاي فارسي گسترش پيدا کرد و توانست به جامعه اي مستقل براي تبليغات اينترنتي تبديل شود. در ابتدا تبليغات ويديويي تنها به چند ثانيه ابتدايي فيلم هاي موجود در وب سايت ها کفايت مي کرد. هر کاربر زماني که بر روي يک فيلم کليک مي کرد، در چند ثانيه اول آن فيلم، تبليغي را نگاه مي کرد. بعد از مشاهده آن تبليغ، فيلم مورد نظر اجرا مي شد .اما به مرور زمان، اين نسل از تبليغات نيز پخته تر شده و ايده هاي جديدي به اين شاخه اضافه شده است. به شکلي که امروزه تبليغات ساده گذشته به تبليغات بسيار پيشرفته در داخل اپليکيشن ها تبديل شده است.

بستر مناسب – تبلغات در فيليمو يا آپارات

ما در دو مقاله قبلي به شکل مفصل بحث تبليغات ويدئويي را بررسي کرديم. در مقاله هاي قبلي درباره عامل مهمي نام بستر صحبت شد. بستر در واقع زمين بازي ماست. گاهي زمين بازي ما تعيين کننده همه چيز است. اگر ما بازيکن خوبي باشيم اما در زميني اشتباه بازي کنيم، بازي را قبل از شروع باخته ايم. در مسابقه بازاريابي کسي برنده است که زمين درستي براي تبليغات انتخاب کرده و نسبت به آن استراتژي بچيند. اما کدام زمين بازي بهتر است؟ سايت هاي داخلي مثل تبليغات در فيليمو و نماوا يا سايت هاي خارجي. در ادامه اين موضوعات را بررسي خواهيم کرد. اما پيش از آن اجازه بدهيد نگاهي به پلتفرم هاي داخلي بياندازيم.

آپارات – سرويس اشتراک ويديو

آپارات از سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو در کشور ايران است. اين وبگاه توسط شرکت صباايده راه‌اندازي شده‌است و مديريت آن بر عهده محمد جواد شکوري مقدم است. آپارات در سال ?? از سوي جشنواره وب ايران در بخش چندرسانه‌اي برخط، به انتخاب کارشناسان برگزيده شد و در سال ?? نيز به عنوان بهترين وبگاه فيلم برگزيده شد. آپارات اکنون در رتبه دوم الکسا در ايران بعد از گوگل و همچنين در رتبه چهل و ششم الکسا در جهان قرار دارد.. بسياري از ويدئوهايي که امکان قرارگيري در ديگر سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو را دارند، در آپارات قرار نمي‌گيرند و پس از مدتي حذف مي‌شوند. اين وبگاه بر اساس قوانين جمهوري اسلامي ايران عمل کرده و عدم ايجاد تنش سياسي، عدم اهانت به مقامات سياسي و مغايرت نداشتن با شئونات از قوانين اصلي بارگذاري آن هستند.

پلن هاي تبليغات در آپارات

پخش تبليغ در حين پخش ويديو:

اين نوع تبليغ در ابتدا يا ميانه پخش ويديوها به کاربر نمايش داده مي شود و براي هدايت کاربر به لينک يا وب سايت مورد نظر شما مناسب است.

نمايش تبليغ در قسمت پيشنهادات آپارات:

ويديوي شما به صورت هدفمند در قسمت پيشنهادات آپارات به کاربران نمايش داده مي شود. کاربران با کليک روي اين تبليغ به صفحه ويديوي شما در آپارات منتقل مي شوند.

تبليغات در فيليمو

فيليمو يا آپارات فيليمو اولين سامانه نمايش درخواستي (VOD) اشتراکي با سانسور و محدوديت ايراني است که در بهمن ???? آغاز به کار کرد. اين سامانه يکي از محصولات شرکت فناوران ايده‌پرداز صبا (صباايده) است. امروزه اپراتور نماوا جدي‌ترين رقيب فيليمو در سامانه نمايش درخواستي يا همان (وي او دي) است بر اساس رتبه‌بندي الکسا فيليمو چهاردهمين سايت پربازديد ايران است. فيليمو داراي بيش از ??? هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بيش از ?? درصدي در ميان رقبا است. در ماه ??? ميليون دقيقه محتواي ويديويي توسط کاربران فيليمو مشاهده مي‌گردد. نهنگ آبي اولين سريالي است که با سرمايه‌گذاري فيليمو ساخته شده‌است و در ? بهمن ???? منتشر شد. تبليغات در فيليمو مانند ديگر پلتفرم ها نيست و ويژگي هاي خاصي دارد.

نماوا – سرويس نمايش درخواستي

نماوا در آغاز با نام مووي‌لند که جزئي از سرزمين شاتل (شاتل‌لند) بود فعاليت خود را آغاز کرد. در فروردين ????، وب‌سايت فيلم شاتل‌لند که با نام مووي‌لند فعاليت مي‌کرد به نماوا تغيير نام داد. نخستين سريال اختصاصي نماوا سريال سال‌هاي دور از خانه است که در ?? فروردين سال ?? ه‍.ش توسط نماوا عرضه شد. اين وبگاه براي تماشاي آنلاين فيلم و … است که با برخي از شرکت‌هاي اينترنتي ايران قراردادي براي تماشاي رايگان فيلم بسته‌است. اين وبگاه نيز بلاگي دارد که در آن فيلم‌ها را نقد و درباره? آن‌ها توضيح مي‌دهد.

در تبليغات ويديويي چگونه بهترين بازخورد را بگيريم؟

فرض کنيد که شما بستر را انتخاب کرده ايد و قصد داريد تبليغات در فيليمو را شروع کنيد. حالا لازم است چند مورد ديگر را نيز بدانيد. تبليغ شرکت‌هايي که موفق به جذب آگهي آن‌ها شده‌ايد را در سرويس تعريف کنيد؛ فرض کنيد يک بانک، يک اپراتور تلفن همراه و يک سرويس تاکسي اينترنتي در اين مرحله تعريف مي‌شوند. براساس قراردادهاي خود محدوديت‌هاي نمايشي را مشخص کنيد. براي نمونه، تبليغ بانک بايد ??هزار کليک، تبليغ اپراتور ??? هزار بار و تبليغ تاکسي اينترنتي تا زماني که دست کم ? هزار بار  Skip نشده است، نمايش داده شوند.

خلاصه اي از انواع تبليغات ويديويي

  • تبليغات ويديويي نوعي از تبليغ هستند که پيام را در قالب ويديو به مخاطب منتقل مي‌کنند.
  • تبليغات ويديويي به دو بخش تبليغات «Stream» و «Out Stream» تقسيم مي‌شوند.
  • تبليغات استريم به سه شکل «Pre-Roll»، «Mid-Roll»و «Post-Roll» اجرا مي‌شوند. شيوه  «Pre-Roll» محبوب‌تر از دو روش ديگر است.
  • تبليغات ويديويي جايزه‌اي در عوض تماشاي ويديو به مخاطب امتياز مي‌دهند.
  • تبليغات ويديويي «Interstitial-ad» سازوکاري شبيه به پاپ آپ‌ها دارند.
  •  «Playble ads» نوعي تبليغ است که کاربر مي‌تواند در همان لحظه با آن بازي کند.

ارتباط با ما

شناسه (آيدي) تلگرام pdaneshjoin@

ايميل [email protected]

 

https://www.indiegogo.com/individuals/28345593

https://www.intensedebate.com/people/LeviGross5

https://coub.com/levigross5

https://www.atlasobscura.com/users/levigross5

https://edex.adobe.com/community/member/iO819nQ1z

https://www.diigo.com/user/levigross5

https://www.mixcloud.com/LeviGross5/

https://cycling74.com/author/61d149565e4db16e7b91c4a1

https://www.skillshare.com/profile/Levi-Gross/456979617

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:05

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:53

توسعه دهندگان چه کساني هستند؟

 

تصور کنيد که کاربر صفحه جديدي را در مرورگر باز کند، آدرس سايت مورد نظر را در نوار آدرس وارد کند، کليد Enter را فشار دهد؛ سايت به سرعت باز مي شود و قالب سايت و طراحي گرافيک توجه مردم را به خود جلب مي کند. صفحه باز معمولاً ساختار استاندارد و تصاوير قابل توجهي دارد. در واقع توسعه دهندگان وب مسئول توليد و ايجاد يک محصول با کيفيت با تجربه کاربر دلپذير هستند.

 

در ژانويه ???? بيش از ??? ميليارد وب سايت در سراسر جهان ايجاد شد و اين تعداد همچنان رو به رشد است. بنابراين امنيت شغلي قوي براي توسعه دهندگان وب و در واقع افراد فعال در کدنويسي، ساخت، تجزيه و تحليل و نگهداري صفحات وب وجود دارد. در دنياي رقابتي امروز، وب سايت ها يکي از حياتي ترين اجزاي هر کسب و کار هستند. با توجه به اينکه روندها و الگوهاي توسعه وب به سرعت و سريع در حال تغيير هستند، در حال حاضر کمبود فرصت هاي شغلي براي توسعه دهندگان وجود ندارد.

 

سوال اصلي که در اين مرحله مطرح مي شود اين است که چه نوع توسعه شغلي و آموزش هايي در حوزه توسعه وب بهتر است؟ با نگاه کردن به سايت هاي شغلي يا بررسي دوره هاي آموزشي آنلاين موجود در اينترنت، مشخص مي شود که برنامه هاي کاري در حوزه توسعه وب به سه دسته اصلي Front-End، Back-End و Full Stack تقسيم مي شوند.

 

مردم مي توانند گيج و مطمئن نيستيد که کدام راه براي رفتن زماني که آنها شروع به يادگيري HTML، جاوا اسکريپت، و يا پايتون. بنابراين نياز به جدا کردن و نگاه کردن به هر يک از اين سه مقوله در زمينه توسعه وب وجود دارد که در زير به آن بحث خواهد شد.

توسعه دهنده Front-End کيست؟

 

اين بخش از مقاله توسعه دهنده جلو پايان، Backend، و Full Stack به اين سوال پاسخ مي دهد: توسعه دهنده پايان جلو کيست؟ ظاهر و بيروني يک سايت بخشي است که کاربران با آن تعامل دارند. هر چيزي که در وب مي بينيد، از فونت ها و رنگ ها گرفته تا منوها و لغزنده هاي کشويي، ترکيبي از CSS، HTML، و جاوا اسکريپت است. اين اجزاي بصري که مي توانند به عنوان بخشي از 'تجربه کاربر' در نظر گرفته شوند، توسط يک 'مرورگر وب' بر روي سيستم کاربر کنترل مي شوند.

http://jobs.ict-edu.uk/user/anahardy4/

http://ict-edu.uk/user/anahardy4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=d9a2ddf5-3a5a-4d9f-ac08-acd84190d9c0

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://sabzlea.ir/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=AnaHardy4

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-50

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:AnaHardy4

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://sabzlea.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:AnaHardy4

https://git.isis.vanderbilt.edu/AnaHardy4

 

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 154 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:08

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:13

محبوبيت بالاي دراکولا، مردم معمولي و ديرين ديرين در فيليمو

سريال مردم معمولي رامبد جوان

يکي ديگر از سريال‌هايي که قرار است در نوروز امسال در فيليمو شاهد آن باشيم سريال مردم معمولي به کارگرداني رامبد جوان است و ما در اين سريال قرار است تصوير جديدي از دو فرد افغان مشاهده کنيم. در واقع محوريت سريال مشکلات زن و شوهر افغان است که داراي يک کافه گالري هستند. به گفته رامبد جوان با سريال شلوغ و پربازيگري روبه رو هستيم.

اگر طرفدار فيلم‌هاي خارجي هستيد فيليمو را از دست ندهيد در اين پلت فرم حتي سريال‌هاي خارجي از قبيل سريال کره‌اي "ماه در آغوش خورشيد" با بازي کيم سوهيون و سريال "قيام عثمان" محصول 2019 محصول کشورترکيه به کارگرداني فتحي بايرام و بازي بوراک اوزچيويت و نورتين سونمز اشاره کرد. البته سريال‌هاي ديگري چون "از غروب تا طلوع" با ژانر اکشن پليسي معمايي و کارگرداني رابرت رودريگز و سريال "اش در برابر شيطان مرده" که محصول کشور آمريکا با ژانراکشن علمي تخيلي است و چندين فيلم سينمايي و سريال برون مرزي جذاب ديگر را مي‌توانيد در اين پلترم تماشا کنيد. همچنين شما مي توانيد سريال مردم معمولي را در فيليمو تماشا کنيد.


mcb0_z7.jpg

سريال عاشقانه مي خواهم زنده بمانم

تجربه چند سال اخير در شبکه نمايش خانگي اين پيش‌فرض را براي مخاطب به وجود آورده که هر بار بايد منتظر سريالي با مؤلفه‌هاي مشخص و تکرار‌شونده باشد؛ مؤلفه‌هاي متکي بر عناصر عامه‌پسند و ارائه آن‌ها به ساده‌ترين و همه‌فهم‌ترين شکل ممکن. اگر با همين پيش‌فرض به تماشاي مي‌خواهم زنده بمانم برويد و البته با در نظر داشتن سابقه سازندگان آن، احتمالاً غافلگير خواهيد شد، چراکه اين بار با سريالي مواجه هستيم که در عين گنجيدن در طبقه‌بندي معمول محصولات عامه‌پسند، در متن، اجرا و فضاسازي قدمي روبه‌جلو برداشته و براي غلبه بر چالش‌هاي تازه تلاش کرده است.

در شرايطي که سينماي ايران بعد از بحران کرونا همچنان به زمان نياز دارد که خود را بازيابي و بازسازي کند، امسال شاهد رونق چشمگير بازار سريال‌هاي شبکه نمايش خانگي بوده‌ايم و حالا مي‌خواهم زنده بمانم با رفتن به سراغ قصه‌اي که در تاريخ معاصر مي‌گذرد، اين فرصت را دارد تا تنوع و جسارت را در ميان توليدات تازه افزايش بدهد. بايد منتظر اپيزودهاي بعدي سريال باشيم تا ببينيم که اين روند در متن و اجرا چگونه ادامه پيدا مي‌کند.

 

سريال مي‌خواهم زنده بمانم، به کارگرداني شهرام شاه‌حسيني، تهيه‌کنندگي محمد شايسته و سرپرستي نويسندگان توسط مجيد مولايي، به صورت اختصاصي از فيليمو قابل تماشاست. حامد بهداد، سحر دولتشاهي، پدرام شريفي، مهران احمدي، بابک کريمي، آناهيتا درگاهي، آزاده صمدي، علي شادمان، مهدي حسيني‌نيا، امير نوروزي و… در اين سريال ايفاي نقش مي‌کنند.

به پايان اين مقاله رسيديم. اميدواريم که عيد امسال را با سريال هاي نوروزي به خوبي و خوشي سپري کنيد و سال جديد پر از شادي و اتفاقات عالي براي همه مردم ايران باشد.

سريال خوب بد جلف راديواکتيو

در اين سريال سام درخشاني، پژمان جمشيدي، حامد کميلي، آناهيتا درگاهي، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله، مارال فرجاد، فرزين محدث، شکيب شجره، تينو صالحي، فرهاد آييش و گوهر خيرانديش به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

گفتني است که ساخت اين سريال ?? قسمتي بعد از موفقيت‌هاي خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سري در سينما و اکران آنلاين قطعي شد؛ خوب، بد، جلف؛ ارتش سري با فروش ??? هزار و ??? بليت که توانست به فروش ? ميليارد و ??? ميليون و ??? هزار تومان برسد و صدر نشين فروش اکران آنلاين باشد.

سريال کمدي خوب، بد، جلف: راديواکتيو ساخته مشترک پيمان قاسم خاني و محسن چگيني و با نقش‌آفريني بازيگراني چون پژمان جمشيدي، سام درخشاني، حامد کميلي، آناهيتا درگاهي، فرهاد آييش، شکيب شجره، گوهر خيرانديش، مارال فرجاد، فرزين محدث، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله و… به‌صورت اختصاصي بر روي فيليمو قابل تماشاست.

 

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يک مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است که با کارگرداني و تصويرگري علي درخشي است که به مشکلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا کنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي کند.

 

درباره کارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به کارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر انيميشن و کمدي مي‌باشد. .

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:36

لینک دوستان

خبرنامه